3 ene. 2012

Bienvenidos al 2012 / Welcome to 2012

Buenos días a tod@s. Que contenta estoy. Acabo de llegar, si si antes de lo esperado, y he visto que no os habeis olvidado de mi, muchas gracias!!! Os dedico a tod@s mi primera entrada del 2012. Uy! es la primera vez que escribo 2012, que número más par, me gusta.

Good morning everybody. I´m sooo happy. I just arrived, yes I know, before I expected, and I´ve seen you haven´t forget me, thank you very much!!! I want to dedicate all of you my first post of 2012. Oh! it´s the first time I write 2012, what an even number, I like it.





bonita combinación de colores en Eames via Suvi Ainoa





4 comentarios:

  1. Bienvenida al 2012!!!! Espero que tengas un año mejor que el pasado! Me encanta la chimenea de Decodeliziosa.

    ResponderEliminar
  2. Muchísimas gracias, espero que vosotr@s también.

    Besitos. Itzi

    ResponderEliminar
  3. Really cute pictures! The first picture looks so delicious, and I'm in love with the 4th picture of that warm ribbon scarf! Thanks for sharing!

    ResponderEliminar
  4. @ Jessi: you are very welcome. Nice to meet you.

    Itzi.decoritzion

    ResponderEliminar

Cuentanos...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...